درباره شاهین

سلام‌، رضا خانی‌پور هستم‌، متولد ۸ مرداد ۱۳۶۸. هوم؟ شاهین؟ خوب حقیقتش شاهین هم هستم‌، خانواده و دوستانم مرا شاهین صدا می‌کنند و مدتی که به صورت جدی‌تر در اینترنت فعال بودم خودم را شاهین آزاد معرفی می‌کردم. چرا؟ خوب چراییش چند دلیل عمده دارد؛ اولش این که شاهین هستم‌، آزادی را دوست دارم، دومش این که شاهین آزاد کمتر تکراری و آسان‌تر برای به خاطر سپردن است. و سوم و از همه مهمتر این که این قضیه با روحیات آن زمان‌هایم ارتباط خیلی مستقیمی دارد. به هر حال‌، رضا‌، شاهین‌، هر دو نفرشان را زندگی کرده‌ام و برایم فرقی نمی‌کند کدام یک خطاب شوم ;-)

shahin.jpg

دبیرستان ریاضی خوانده‌ام و دانشگاه نرم‌افزار. لازم به ذکر است که به هیچ وجه دانش‌آموز خوبی نبوده‌ام. دوستانم هنوز از تعداد دفعات حذف دیفرانسیلم لطیفه سرایی می‌کنند. آشناییم با کامپیوتر و غرق شدن در موضوعات مربوط به آن به ده دوازده سالگی‌ام بر می‌گردد. حقیقتش همیشه دلم می‌خواست نرم‌افزار بخوانم‌، ولی چند سال بعدش و مواجه شدن با فاجعه‌ای به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، اگر لینوکس و لینوکس ریویو نبودند‌، نمی‌دانم از آن آرزو چه باقی می‌ماند. آشنایی با لینوکس ریویو و دوستان خوبی که در دورهٔ کوتاه فعالیتم در لینوکس ریویو پیدا کردم‌، دوستانی که دانسته‌، یا ندانسته نقش اساتیدم را بازی کردند و بسیار بسیار مرا با زیبایی‌های مورد پسندم آشنا کردند‌، را می‌توانم یکی از بهترین خاطرات دوران زندگی‌ام بدانم.

با یک دوجین زبان برنامه‌نویسی آشنایی دارم‌ و زمانی خورهٔ فیلم بودم، ورزش می‌کنم و کتاب خوانی را زیاد دوست دارم. امروز به عنوان یک Software Engineer فعال هستم. اطلاعات مربوط به زندگی حرفه‌ایم را می‌توانید در LinkedIn پیدا کنید.

این وبلاگ در واقع تاریخچه بلاگنویسی‌ام را با خود به همراه دارد. احتمالا در آن کمتر فعال خواهم بود و حوزه فعالیتش فارغ از روش قبلی یعنی تمرکز بر IT خواهد بود. بلاگ اصلی‌ام را می‌توانید از shahin.blog دنبال کنید.

تا اینجا فکر می‌کنم همین‌قدر دانستن در مورد نویسنده این وبلاگ‌، کفایت کند… تا بعد ببینیم که چه می‌شود!

برای تماس با من می‌توانید به hi روی shahinism.com و ایمیل بفرستین خوشحالم کنین ;-)